wtorek, 30 lipca 2019

Przylot i szkoła

Hejka!
Doleciałam w jednym kawałku, ale nie miałam kiedy napisać. Rodzina jest fajna, bardzo ciepło mnie przyjęli, a chłopcy są przesłodcy. Już pierwszego dnia poznałam sąsiadkę, która jest w moim wieku, nazywa się Kesley i spędzamy ze sobą dużo czasu. Pojechała ze mną w piątek do szkoły i oprowadziła po niej, wybrałam też przedmioty na pierwszy semestr.

A
1. US History
2. Anatomy and Physiology
3. Speech and Debate
4. Yearbook

B
5. Spanish 3
6. Financial Algebra
7. Psychology
8. Yoga

Niestety w mojej szkole mało jest kursów jedno semestrowych, więc tylko Yoga zmieni mi się w przyszłym semestrze. Dni mam podzielone na A i B, więc każdego dnia mam tylko 4 lekcje. Zaczynam 8:15, kończę 3:00. Host bracia zaczynają lekcje tak samo, a ich szkoła jest niedaleko mojej, więc pierwszego dnia pojechałam z host tatą, a dziś już z Kesley.

Widok z mojego okna

Ruch prawo stronny

 W barwach szkoły chodzi się nie tylko na mecze

Niezdrowe, ale dobre :D

9 komentarzy:

  1. To takie dziwne, że to już twój trzeci dzień w szkole, kiedy ja siedzę jeszcze w Polsce, haha :D Cieszę się, że wszystko idzie dobrze. Zapisałaś się może na jakiś sport?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko tu zaczęła się szkoła. Sama nie wierzę, że już cały tydzień za mną. Chcę się zapisać na softball, ale sezon zaczyna się na dopiero wiosnę :)

      Usuń
  2. Super, że masz sąsiadkę w swoim wieku! Masz bardzo ładną okolicę i przedmioty, na które się zapisałaś brzmią ciekawie. Powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłaś w piękne miejsce, gratuluję placementu! U mnie było podobnie z przedmiotami na jeden semestr, jeśli już coś było, to mało interesujące. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze masz kogoś, kto Ci pomoże, oprowadzi i zapozna z ludźmi. U mnie na szczęście jest dużo jedno semestrowych przedmiotów, więc z 7 mam tylko 3, które zostaną mi, a reszta zmieni mi się w przyszłym semestrze. Ładne kolory ma Twoja szkoła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że mam tę sąsiadkę :) Zazdroszczę tych przedmiotów, będziesz mogła spróbować dużo więcej. Też mi sie podobają te kolory :D

      Usuń
  5. Dobrze Ci się trafiło z tą sąsiadką. Ja mam host brata w swoim wieku, ale to chłopak, więc nie o wszystkim z nim pogadam. Dopiero po kilku dniach poznałam fajną dziewczynę, z którą mogę teraz spędzać czas. Zazdroszczę Yogi :D

    OdpowiedzUsuń